2013

Är det nu man ska analysera året som gått? se det positiva och det negativa som hänt? vet inte om man orkar med.en sån analys. jag tror att det kanske är nyttigt för en själv, för att veta vad man vill behålla och inte i sitt liv. men tror för allas skull att jag gör den analysen för mig själv ;)

ligger i sängen med en kopp te och ser vänner, hur underbart som helst! har städat undan i lägenheten å njuter för en gång skull av att bara vara här hemma helt själv.



snart åker vi till Thailand! 19 dagar kvar och som jag längtar. känns som att det är mycket att ta tag i innan, ska skriva ett schema så dom klarar sig utan mig nu när jag drar bland annat. men det löser sig.



igår var vi och firade juldagen hos Jessica och libbe, riktigt trevligt, men igår då vi skulle gå hem var det så sjukt halkigt! tog säkert 10 minuter extra att gå bara därför. sen så vi kommer hem så är våran virriga granne ute på en 'promenad' så vi övertygar han att det är farligt för han att vara ute och gå, att han borde gå hem och sova. så han säger okej och då vi går hem till oss så följer han med IN i våran lägenhet! haha, tog ett tag att få ut honom.

nu ska jag mysa vidare med min tekopp :) puss



(libbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0