röstaaa

Jaa, nu är det dags, rösta rösta.. det skeva med hur jag tänker att jag ska välja, vad jag ska rösta på är att nu känns det som att det inte spelar någon roll att rösta på de mindre partierna.. det är typ bara två som spelar roll.
det är inte längre flera partier, det är två sidor. så det är bara att välja sida lixom!

Herre, rödgrön eller blå är det enda som finns. RÖDGRÖN KOMMER JAG RÖSTA PÅ! hupp, då vet alla det.
jag förstår faktiskt inte grejen med att alla ska hålla det som en hemlighet det dom röstar på, varför är det så? INGEN säger vem dom ska rösta på, "nej det e hemligt". fjanterier, stå för vad ni röstar för istället :-)

Nej, nu till vaxholms bibliotek för att göra en härlig röstning! tjingaliing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0