ska man börja blogga igen kanskee?..

Hej kära bloggen! det var inte igår man skrev här.. kände att nu blir det en nystart!

Ja, vad har hänt i mitt liv på senaste? orkar inte dra hela livshistorien, så börjar bara från nuet tror jag.
Bor ju nuförtiden i vaxholm, 45 minuter utanför stockholm, jobbar på käära kära kastellet :) trivs hur bra som helst.

Hursomhellst, i lördags drog jag, bella, petra, denise, mattias, svensson och några till på ravefest i vaxholm. åkte båt ut till en ö och där hade som smällt upp neonljus, tecnotrancemusik och en massa med gode mycke folk. var asroligt, fram till vi skulle hem.. då vi ska gå till båten var det bäcksvart, alltså riktigt jävla mörkt och jag småsnubblar och har mig hela vägen. en av mina "småsnubblingar" slutade med att jag rasar ner i ett dike och landar i en jävla taggbuske och har därmed rivsår lite här och var på kroppen. Det sprutade typ blod från mitt vänstra ben, jag hade blod överallt, var inte så jävla fresh..
jag har nu ett fett blåmärke på ena vaden som gör riktigt jävla ont, det gör ont i hela vadmuskeln så de e inte nice, jag har rivsår på armar, ben, rygg och ansikte och ett stoooort djupt rivsår på vänstra vaden har nu bosatt sig. trasig tjej :P

Jag drog till vårdcentralen idag för att se om dom kanske kunde sprätta upp det igen eller nå och sen sy det, men det gick tydligen inte så det blev lite tejp och rengöring, som jag hade kunnat göra lika bra själv, så där gick 150 spänn åt helvete. menmen, dom tyckte jag var dum som inte kom in och sydde tidigare för nu kommer jag få ett asfult ärr. men what to do now? en kul kväll var det iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0