UUUURS

Jag vaknar av två pojkar som ska till jobbet och verkligen lever om, typ skriker till varandra mellan rummen och jag ligger i rummet mellan där dom är. inte sådär jätteroligt.
Sen så kliver jag upp, ska gå och duscha och då jag ska plocka upp min handduk så krälar det fullt av silverfiskar på den! Alltså, det var så vidrigt att jag höll på att dö, jag hatar krälande kryp och speciellt då dom är många, förökar sig och finns vid väggen där vars alla mina kläder ligger. Så nu ska jag packa ihop alla mina kläder för att sen tvätta allt jag äger och har. under tiden som mina kläder blir tvättade ska jag springa till stan och inhandla nya resväskor, eller så ska jag skrubba ur och verkligen rengöra dom jag har nu. Sanering, here we go!

Det blir att ringa till pontus, kära pontus och höra om jag kan bo sista tiden i hans rena, fina lägenhet med två sängar..

Näääääää, dags att börja jobba på mina små projekt, ska ju hinna med Linn till läkaren också för hon har tydligen fått urinvägsinfektion lillgumman och får inte fingrarna ur röven för att gå till sjukan, så får slita med hon idag då hon slutat jobba! ciao!

SOOOOOL.. 

Jag & Linn :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy fan för silverfiskar..huvva!!!!



Hälsa Linn så mkt och hoppas det blir bättre!



Kraam på dig!

2009-09-01 @ 15:27:53
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0