tjockiiis

Nu är man hemkommen från en biokväll med Joanna på Heron city, weeeeeiij :) Har inte rört mig många meter idag, så därmed inte varit hungrig så har inte ätit något typ på hela dagen, så då man väl kommer till bion blev det varma chips, en läsk och en godispåse. Joanna köpte popcorn.. SOM jag har ätit. urk, mådde inte toppenbra i magen då jag satte mig i bilen påväg hem därifrån ;P tjockiis! men såg en sjukt rolig film iallafall, baksmällan. haha så sjukt rolig :) Det bästa är också att jag och Joanna skrattade högst i hela biosalongen och flest gånger också. haha!

IDAG HAR JAG OCH BELLA BOKAT THAIIIIILAAAANDSRESA ;D weeha, vad roligt det kommer att bli, i januari bär det av :) hoho, är såhär fnitterlycklig.. hoppas det håller i sig, det är kul att vara glad :)

Nu är det inte lång tid kvar här i huvudstaden, för på lördag blir det portugal, härliga tider. Efter det sen så blir det att dra hem till Piteå under obestämd tid vilket också kommer bli roligt, måste bara hitta något ströjobb så jag har nå pengar framöver.. så den som behöver arbetshjälp, here I am!

Keri Hilson - Knock you down sprutar ur hörlurarna och nu ska jag göra något roligt, weeeeeiiiiiij ;)

tjingaaaaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0