njuter av livet

Idag har jag jobbat och slitit. var helt dött fram till typ.. tre? sen kom huuuuur mycket folk som hellst, gjorde kaffe som aldrig förr. Fick fan kaffeskit i ögat, bara sprätte upp då jag höll på som mest, inte sköna puckar, det kan jag lova.

Aja, gick iallafall bra och fick mig en häärlig pasta av Anna då arbetsdagen var slut :-) Sen kom Joanna och vi satt och surra och sen drog vi till josse och satt där ett gäng och tittade idol, sjuka människor det finns alltså.. haha, skadeglädje är den sanna glädjen säger jag bara men vissa är föör pinsamma.

Nä, nu ska jag fortsätta njuta av mitt naturgodis och må bra, sen blir det att borsta tänderna, ta en magisk snus och läsa min magiska bok som heter Inte som andra döttrar. riktigt bra verkar den vara. kommer snart lite bilder från joannas födelsedag som barkade ur, haha! blir nyktra tider efter den kvällen, det kan jag lova.. ciao!


Kommentarer
Postat av: Therése

Fylldola! ;) Haha, jaa Luleå har mycket att bjuda på. Fan jag saknar dig som bara den! Flyttar snart, vart är du ?! Kollat nått på resor? :) PUSS!

2009-09-18 @ 10:22:09
URL: http://thereselundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0