flyttaflytta..

Igår var droppen, pallar inte en sekund till nu, silverfiskar, kaos, bli utkörd från där man ska sova, folk som lever om till fyra på natten då jag ska upp sju. nä, jag ringde några samtal idag och fort var det gjort, favvojöjja ställer upp för laget, tack gode gud. Där är det litet, men ingen skitäckellägga som den här.

Det tråkiga är ju att nu bor jag för första gången i Stockholm utan Linn, som det kommer vara trist. Men hon har iofs inte bott här lika mycket, hon har mest haft sina kläder här, men tro mig, jag kommer sakna dom också ;)

Lite tråkigt är det ju att flytta från grabbarna, det har varit roligt, men känns samtidigt skönt, lite mer stabilt.

Nu är det packat och klart, nu drar vi! ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, snart kommer du! jag saknar dig massor!:):)

2009-09-03 @ 10:23:05
URL: http://taavolaa.blogg.se/
Postat av: Tina

Säg upp dig från jobbet och kom hit till mig! Jag ska ta hand om dig! :)

2009-09-03 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0