..

jag är såååå sjukt trött och har sjuukt mycket saker att göra idag, så jag har inte tid att sitta och tycka synd om mig själv för att jag inte "får" sova längre, då jag hursomhellst vaknade av mig själv..

Idag måste jag sortera upp alla mina kläder, se vad som ska tvättas och inte tvättas, hänga upp det rena i garderoben och sen tvätta the rest. Jag ska också duscha, köpa hårfärg, eventuellt även färga, jag ska hinna till banken och fixa min internetdosa som fredde fuckat upp, ringa till vaxholm och kanske dra dit och sen ska jag göra mig redo för lite firande.

Ikväll är jag äntligen leeeeeeedig!! :-) Passande nog så är det lite öldrickande inplanerat med pojkarna och kanske Joanna, som By The Way fyller år idag, så ett grattis borde väl passa in :-)

"I helgen ska jag vara nykter..!" Jo, men tjena.. lite halvjobbigt då man får besök och inte kan säga nej ;) Menmen, jag bestämmer över mitt eget liv och tar mina egna beslut som jag sen får lida för, men då har man förhoppningsvis lärt sig något på vägen. Till exempel så kan jag faktiskt dricka med måtta, och jag vet när jag ska sluta :-) Hyffsat bra egenskap kan jag ta och tala om..

Nej, men till helgen blir det faktiskt nyktert, för jag har lite mördarpass på jobbet som jag inte vill vara bakfull på. Fick dock reda på att en viss Ida kommer i helgen, men får väl bara snabbträffa hon efter eller innan jobbet antar jag, för jag jobbar verkligen hela helgen. Sen så har hon inte brytt sig om att ens säga att hon ska ner så ;-)

Näää, nu ska ja hopp i duschen..! som sagt, a lot to do! CIAO


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du din lilla lus! Jag har ju som precis sålt fonder så att jag ska ha råd att komma ner så det var inte 100 säkert! Och jag ska för övrigt ringa dig pruttunge ;P Det är däremot INTE OKEJ att du ska komma hem helgen jag är borta. Detdär ska vi lösa.. Inte okej.. Jag ringer dig nu istället. Puss ;)

2009-09-08 @ 14:24:19
URL: http://irankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0