Weeij

Såriga fötter, krampiga vader, död efter gårdagens långpanna, men fan va magiskt roligt :) Det är svettigt som fan, mycket att ta in på en gång och så och hårda stengolv att springa runt på, men det är roliga människor vi jobbar med, riktigt jävla kul alltså :)

Idag börjar både jag och bella halv fem, så innan det ska jag, tro det eller ej, köpa stödstrumpor! fick det som tips igår för annars kommer jag vara helt galet körd i mina ben efter denna månad. räknade ut igår att vi har 48 julbord okörda. hoho!
Ja, men tillbaka till mina kära snart blivande stödstrumpor, jag har alltså snart mina tantstrumpor, jag har ett par sköna tantinneskor att jobba i, ALLT som saknas e rullator sen e jag redo för pensionen!

äh fan, måste ta och göra något snart, väcka bella eller nå.. fast då lär hon inte vara världens nöjdaste person precis.. får väl slå på tvn eller nå, röka en cigg.. för det har jag inte slutat med. slutade cigga ett tag, men tänkte att jag ändå kommer cigga i thailand så slutar efter den resan :)

aja. har gått och blivit galet förkyld också.. suck. tjingaling babes

Kommentarer
Postat av: taavolaa

men säg mig prutten, hur ska ja kunna prata med dig?

jag behöver prata med dig juju!

saknar dig massor, prutten!

2009-11-27 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0