Nodomys

Idag så jag jag först och främst varit på stan och lunchat med Elin & Emeli, trevligttrevligt :) blev en grym sallad av mary, tummen upp för den!

Sen nu på kvällen så har jag, Ida och Klara varit på Nodo och fikat och myst på och surrat om allt och lite till, daarlingar alltså ;) Nu blir det eventuellt att lägga upp fler bilder på boken eftersom mitt internet ÄNTLIGEN fungerar på min dator ;) haha, nu då pappas gått sönder så fungerar allt för mig tydligen.. hoho.

imorn blir det luleåhäng med emeli, får hålla lite i plånkan eftersom jag har mer utgifter än vad jag har råd med egentligen.. har ju fan obokat resa mellan luleå och stockholm då vi drar till thailand och det blir väl en tusenlapp däääär, sen måste ja betala nån tråkig räkning och sen så ska man ju ha råd att vara i stockholm också.. aja :) det löser sig som alltid det där..

aja, tjingaliiing!

Kommentarer
Postat av: Therése Lundström

Tja bruden! När ska vi boka resan mellan städerna då? Och när fan ska vi hänga? Jag tycker du är ganska elak som inte kikar förbi;) PUSS

2009-11-05 @ 23:36:18
URL: http://thereselundstrom.blogg.se/
Postat av: Therése Lundström

Hoho såg precis att du skrivt till mig! Bra infinn dig hos mig imorgon för då är det fest!;) UTAN UTGÅNG!!!

2009-11-05 @ 23:40:33
URL: http://thereselundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0