guuud så skööönt

imorgon är man ledig! så galet jävla skönt alltså. då ska jag in till city och fixa ett refillkort så jag har det lagomt till jag kommer hem dådå.. ska lämna igen min kamera också, tur man har drulleförsäkring på sina grejer då man e klantigast i sverige!

jobbet e galet roligt här alltså, skitkul. men det är slitsamt som fan alltså. riktigt! golvet är ojämt och ett stengolv, trappor överallt. så mina fötter kan inte vara annat än trasiga. jag ramlade ju häromdagen rätt in i köket, så istället för att bara ha ont i foten och fotlederna varenda steg jag tar har jag också ont i ena knät. fick lov att ha knäskydd hela passet på jobbet. haha. och nu har jag också fått skavsår av det.. kuligt värre.

jag är småbakis idag, men inget motför vad bella är! haha. bella ligger och sover, försöker bli människa igen eller nå. tanken var en fest idag, vinet bara står där och tittar på mig. men pall it. haha. får bli en annan gång.
Igår när vi slutade köpte vi två öl, tänkte chilla ett tag bara. sen då servisen var klar med sitt så kom dom med vinare och mer öl, så då drack man ju litte tiiill och så vidare.. slutade med chips och dipp i soffan till filmen 8 mile ;P 

det är galet roliga mina arbetskamrater :) HAHA, jag lovar.. två av grabbarna här ska till gränsen också till våren, blir roligt :) hörde att perra också skulle tillbaka och eventuellt jensa och joel, blir gryymt :) 

fick höra en grej om en nära person hemma idag som är så hemsk.. vill bara hem och hjälpa till med all skit, vad jag än kan göra. här är man ju inte till någon nytta då det gäller sånt. menmen. vad fan ska man göra? fortsätta jobba och ställa upp med det man kan.. får hjälpa allt jag kan då jag kommer hem helt enkelt. tänker på dig!!

jaja, nu ska jag fortsätta se på gossip girl. ciaao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0