julbord, julbord, julboooord..

Jag har varit bakis idag och firat det med en massa mat: JULBORD. jag, bella, heidi och jenny har ätit allt vi orkat och lite till och haft skrattattacker hela bussresan hem! haha :) magiskt roligt. inte lika roligt då vi märkte att dom som jobbade för oss åkte hem med samma buss som vi gjorde, vilket betyder att dom inte gjort något på jobbet vid stängningen, viket därmed betyder att jag som öppnar imorn måste göra dubbelt upp med arbete eftersom dom inte gjort ett jävla skit!

det mina vänner är irriterande..

nu ska jag se sex and the city och må illa lite till :)

Kommentarer
Postat av: Anwar Hossain

Don't stop writing Sanna. Visit my page



www.myopenvoice.net

www.extrajudicialkilling.info



2010-06-29 @ 10:04:31
URL: http://www.extrajudicialkilling.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0