Holaa

Jag och Linn drog till affären eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen. Vi köpte mackor, räkost, chips, dipp, läsk och sånt. på vägen hem ringer det från jobbet -Hej kan du jobba?
Så det blev inge mat, det blev jobb istället. Så nu var det RRRRRRRIIIKTIGT gott med en macka, det kan jag lova.

På väg till, och från, affären såg vi dessutom en grävling! Helt galet.. vad är grejen lixom? Mitt i alvik på skogspromenaden - en grävling. Hojja, vi sprang eftersom dom tydligen är agressiva djur.. men det var kul.

Nu ska jag röka en cigg och sen se The Hills och somna in. ciao!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Sov gott : )

2009-09-01 @ 00:59:04
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA HA! En grävling! Jag såg ett rådjur i midsommarkransen men det var dock inte lika coolt. Mohaha! :)

2009-09-01 @ 11:09:20
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, det ska vara ni! Hoppas du kommer ihåg nu att det var en grävling och inget annat! ;D

2009-09-02 @ 08:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0