j*vla f*****n

Trodde inte man kunde bli så kär i ett hus som jag har blivit. det känns som att jag skulle offrat allt för att få bo där. allt heeeelt i den stil jag vill ha, i princip perfekt. men nejnej, självklart ska Niklas vara tvärsöver.. Fan. att inte han bara kan vara eld och lågor som jag är. man blir så ledsen och besviken, frustrerad, bedrövad. har aldrig gråtit, skrikigt, gnällt, klagat, bråkat, önskat något så mycket förut.









lord, Im in Love! menmen. "vi hittar ett annat"... bara att bita i det sura äpplet då och skrika lite rakt ut för att man inte är rikare än vad man är för tillfället, annars hade jag fan köpt det själv.

så, ta nya tag, leta vidare och njuta av nuet istället! vi ska snart till Thailand och njuta av allt livet har att erbjuda om sex veckor lite drygt, så att så illa är ju inte livet.

pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0