nänu..

Jag behöver snabba cash.. herre min skapare vad jag har slösat pengar på skit alltså! Nu blir det lugna kvällar och inge mer shoppande. efter imorn alltså ;) för jag behöver plugs till mina töjningar, jag ska lämna igen ett par skor och lägga till lite kronor så jag får fina stövlar istället och köpa en halsduk. vet INTE hur jag ska lyckas med det eftersom jag inte har pengar överhuvudtaget typ. men blir väl att ta från sparkontot. efter detta så blir det bara spara spara spara. jag menar det verkligen.

Problemet är ju attjag bara jobbar nu fram till 24 september, sen drar jag 26e till Portugal. efter portugal så är jag arbetslös i två månader innan vaxholmsjobbet. Så behöver med andra ord ett extrajobb för jag har inte råd att vara arbetslös så jäävla länge. heijna funk fan it.

Nu blir det inge mer öl och inge mer nya kläder.. får väl bara drömma mig tillbaka av det som redan skett och det jag redan har.

pricken över iet så behöver jag också en ny mobiltelefon. skiiitans.

menmen, det är värt det, bara för att jag nu har min tröja som jag köpte idag och som är så mysig och fin och lila ;)


Jag har iallafall varit med underbara rankvist idag på stan, gått runt och köpt tråkiga grejer som smink, hårfärg och den inte allt för tråkiga tröjan :) Vi lunchade sushi och thaibuffé och gick runt och strosade på en rolig liten affär med en massa härliga prylar.

Jag saknar piteå och jag saknar riksgränsen. punkt slut. snart kommer jag hem, guud vad roligt det ska bliiii. ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och Pite saknar dig...eller ialla fall jag =) Kraaam på dig!

2009-09-14 @ 18:45:35
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi saknar dig! :)

2009-09-15 @ 10:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0