Gottigottgott!

Idag har man jobbat och sen blev det en runda på Stockholms gator med Linn. Efter det drog vi oss mot Solna för att sen "hyra" (köpa..) film, köpa chips, dipp, godis, cigg och general portion mini ;) Haha.

Drog mig sen hem hit och har frossat i choklad och chips till filmen Pianot. Den var ju då sjukt överskattad måste jag säga, trodde den skulle vara betydligt mycket bättre. men då har man sett den iallafall! Den andra filmen jag köpt är gröna milen, för senast jag såg den tyckte mina föräldrar att jag var för liten för att se scenen då han hamnar i elektriska stolen, så då var jag tvungen att blunda.. Så den blir den någon annan dag framöver.

Som sagt, jag ska sluta snusa, så startar mitt nya liv med att köpa mini, känner mig som en äkta brud. men jag tror det hjälper faktiskt, tar färre snusar plus att det är mindre nikotin i dom. så snart, snart..
Jag förstår faktiskt inte ens varför jag ska sluta med snus, det är ju magiskt gott alltså, hujja. Sen har jag ju redan slutat en gång, så jag vet ju att jag kan, men det är nog det svåraste jag nånsin måstat sluta med. Äh, shut up about it.

Nu ska jag borsta tänderna, ta mig en mini och fortsätta se på Scrubs :-) Seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0