"Bara en till.."

Igår jobbade jag dag, sen var planen att jag och Linn skulle å se Håkan Hellström och sen skulle jag hem och sova. Det slutade med att jag, Linn och Tova från jobbet drog dit för det första. Vi såg Håkan under tiden som vi försökte pressa oss bakåt, vilket tog saaatans lång tid för det var sjuuuukt mycket folk. Sen gick vi till baren och drack lite öl och stod på stolarna och tittade, mycket skönare :)
Sen kom Johan, oppe och fredde, så då blev det en öl till och sen åka karuseller, riktigt skoj, men jag åkte bara uppskjutet. Sen drog vi därifrån där kring elva då dom stängde och skulle ut på krogen. Det slutade med att grabbarna blev hungriga så vi gick till Mc Donalds istället.

Sen så gick Johans byxor sönder mellan beena så han blev tvungen att dra till nico för å byta byxor och sen skulle dom ut på stureplan, jag hade converse så blev Södra bar för mig och Tova :-) Slutade dessutom med att dom lagga fast hos Nico, så det blev nog inge Laroy för dom.

Då var vi iallafall på Södra bar och dit kom smittan och Emil och sen även jöjja. då blev det lite mer öl. Inte för att jag blev full, men liite känns det idag då jag ska börja jobba på en timme och slutar inte förens tolv inatt.. hujja!

Nä nu ska jag ta en dusch och vakna upp och bli människa igen! Saknar er P-towners..

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag saknar dig med : )

2009-09-05 @ 11:49:11
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Anonym

meen weeiij! har du en blogg? he

2009-09-05 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0