4/9

Go'morrn! Wake me up, before you go go.. Jag är helt körd, så jävla trött och ändå har jag sovit. Men att stiga upp sju på morgonen för att tvätta är nog inte riktigt mitt kall. Jag orkar inte stiga upp från soffan och hoppa i duschen. heelt galet trött alltså. menmen, snart ska man ändå ner i källarn för att hämta tvätten, för tydligen bokade jag bara i två timmar dum som jag är.

Snart blir det iaf att dra sig till jobbet och jobba till fem. Lära Abdi lite nya förkortningar, igår frågade han nämligen vad LOL betyder och då jag berättade blev det ett väldigt vanligt uttryck i köket!
Ida Hedqvist den lilla räkan drar till USA idag, fiifan så orättvist alltså.

Efter jobbet blir det iallafall att dra till Gröna Lund för att kika på Håkan Hellström, wiiie :-) Sen blir det nog sängen efter det, jobbar dubbla långpannor i helgen så.

DETTA VÄDER GÖR MIG GALEN! Det har regnat så mycket inatt så det har regnat in på golvet, sju halv åtta på morgonen var det värsta solen, och nu regnar det.. herre, jag dör.

Nä, nu ska jag hämta tvätten sen göra mig redo 4 work! Tjingaliiiing :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0