Helgen som varit.

ett tag sen sist, solly! men har inget internet på min telefon och orkar inte riktigt gå in och skriva hos andra och pappas dator e mongo att skriva på så. men nu får jag stå ut med hans tangentbord som hoppar och byter plats och skriver lite vars den känner för.

Helgen har varit riktigt rolig! I fredags hade vi hemmafest hos jenkans farsa, en riktig nostalgiferre med dunken och allt ;P haha! vi var ett gäng som festa och dissade krogen, var riktigt skoj faktiskt :)
Lördagen var jag hundvakt till Ida och Tommys lilla boxer Sky :) Hunden e i löpen och har därmed blöja som man då skulle byta. Vi drog till mamma som skulle bjuda på middag, var där innan också och hjälpte till åså. antar att Sky blev lite orolig av att inte vara hemma för hon pissade inne typ sex gånger under dagen och kvällen. det är ju inte allt för jobbigt att torka upp, det jobbiga var däremot att hon hade ju BLÖJAN på sig. det var väl inte det fräshaste jag gjort i mina dagar då man skulle byta den på henne, tro mig, det luktade. Dagen efter då jag skulle byta på henne höll jag fan på att spy av lukten.
Ja, drog iallafall till Ida och tommy efter middagen och såg lite movie med Nikkepikke. :)
Igår jobbade jag på lyktan å sen drog jag till systeryster och ville på middag, käkade tacogratäng, magiskt gott :) sen kom penny å plocka upp mig så drog vi till niklas och såg film!

Jag mår som bra nu med allt, förutom att jag har en satans jävla förlkylning som hållt i sig i snart en månad nu och är LIIIITE less alltså.. ska jobba hela veckan nu, sen ska jag nog vara ledig fram till vaxholmsjobbet :) nu ska jag fan få tummen ur röven och hitta på nå, typ.. städa? fyfan så tråkigt, men behövligt..

Iaf, tack för middagen mamma och helgen kära vänner ;)

som sagt, om det förekommer några hemska jobbiga felstav och bokstäver här och där es de farsans dators fel! ;P

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0