träning

Jag har fortfarande träningsvärk, men nu jävlar bär det av till gymmet ändå. ork som it sitta här med tusen år av överskottsenergi bara för att jag har ont i alla jävla muskler.. aja, e bara ett konditionspass så :)

Nu har jag hållt mig från snus i över en månad och cigaretter sen i lördags, vilket blir fyra satans dagar nu. OCH JAG DÖR SNART! jag får fortfarande feströka, det kommer jag aldrig sluta med och därmed längtar jag till på lördag för då blir det cigg cigg cigg ;) haha.

Nu, till gymmet och få bort denna ilskna från nikotinbegäret, det hjälper fan. hoho. det är träning eller godis, tror träning e bättre .. sen fortsättning följer på gårdagens spöksök. hoho. ska leta spökhus, de e fan läskigt värre då det är mörkt ute å massa snö och öppna småhus på övergivna vägar och gårdar. huuujjja!

heeyrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

BRA SANNA! Har hållt mig från snus i 1 vecka, ungefär. Men rökt nån cigg per dag. Satans nikotinbehöv!

2009-11-17 @ 15:26:10
URL: http://sassyms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0