GALET, CRAZY BANANAS!

Här jobbar man som aldrig förr, jämt, alltid, men nog hinner vi klämma in en och en annan fest för det. igår drog vi in till stan direkt efter jobbet och mötte upp rebecca och pontus och drog till golden hits. där blev det drickande och allt som hör till. efteråt drog vi till tekniska för att ta bussen hem, det är nu det galna börjar, håll i hatten..

Jag och bella börjar bråka, eftersom vi trodde att vi skulle få vänta på bussen i flera timmar, vilket inte var fallet men det visste vi ju inte då. bella ville ta tunnelbanan för att hitta en svarttaxi, men jag orkade inte och sa att jag kunde betala en vanlig taxi för 700 kr. vi skrek ett tag på varandra, trötta och kalla och irriterade som vi då var. sen ringde taxin som jag beställt och sa att han var på plats och då börjar jag skrika till han i min ilska och frågade vars fan han hade hållt hus och att jag väntat hur länge som hellst på honom och bla bla, så han la på i örat på mig och körde därifrån. då blev jag ännu mer arg och bella blev också förbannad och ringde då upp till taxi stockholm och börjar skälla ut dom för att vår taxi körde iväg.

Då vi slutat vara så arga och en ny taxi var på väg så ser vi att det sitter folk i busskuren, så vi går dit och frågar när bussen ska gå och en tjej svarar att den ska gå om några minuter, så vi åkte buss hem istället. och det är nu det galna händer.

Vi sitter på bussen och surrar med varandra, bella har på sig ett par riktigt stora rosa glitterbrillor som vi snott av en kille på golden hits, där ett av glasen lossnat, så hon har ena ögat med rosa och det andra helt utan glas. Då vi då sitter där i vår egna fulla lilla värld så vräker en 17årig blond kille ur sig: Håll käften jävla emofittor. så jag lackar ur, eftersom jag redan var så irriterad från allt innan och skriker något tillbaka. sen så sitter han, hans flickvän och en kille till hela jävla bussresan och säger vilka fittor vi är, norrlandshoror och allt vad det var. en av killarna tar min mössa och kastar den på golvet, bruden flyger upp och börjar skrika och typ slå oss för att vi "pratade" med hennes idiot till pojkvän och massa skit. så hölls det på hela bussresan. då dom sen ska kliva av så försöker killen spotta på oss men missar, bruden spottar mig rätt i ansiktet, killen som missade med spottet blev väl arg för att han var så dålig på att träffa så han klöser mig i pannan, så har ett rivsår över pannan, läckert värre. och den kommer bruden upp i bussen igen och smäller mig rätt över käften. HELT SJUKT.

Jag och bella satt som ett frågetecken, fattade ingenting. jamenar, hur feg är man om man inte vågar slå förän man väl ska ut ur bussen, och efter det springer iväg? herre min gud så pinsamt..

Aja. idag har jag varit bakfull på jobbet och jobbat tio timmar. magiska dag. imorn har vi personalfest, ska bli riktigt galet trevligt, har hört att vad som hellst kan hända på dom festerna! :) TRE JULBORD KVAR. nedräkningen har börjat.

På onsdagmorgon gör vi entré i P-town. niceprice! men vill fan it härifrån, e så kul ;) mohoho. pussnatti

Kommentarer
Postat av: Therése

Kom hem nu brudar! Vi måste ju planera!:D Föresten, har ni bokat flygresan till och från luleå när vi drar till thai? =)

2009-12-20 @ 00:27:24
URL: http://thereselundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0