ååh, en sån underbar dag..

Solen lyser MEN det är kallt och som det ser ut då jag tittar ut från mitt vardagsrumsfönster så kommer jag blåsa bort såfort jag tar ett steg utanför ytterdörren. roligt. Det värsta är att jag måste ut nu, snart, alldeles strax. annars kommer jag förmodligen slå sönder hela lägenheten på grund utav snusbrist.

Annars då, händer det något roligt i mitt liv? Jag ska fylla på min telefon så att jag kan ringa min chef på vaxholm och dra dit någon dag framöver för att kolla läget litegrann och surra med honom. Jag skulle fylla på den igår för att ringa honom men då har fredde slagit sin kod tre gånger på min internetdosa eftersom han trodde det var hans, och därmed fungerar inte min dosa nu. Jag måste med andra ord till banken.

Nää, nu blir det att klä på sig, ut och springa sen eventuellt äta och defenitivt avnjuta en av mina sista snusar här i livet. För nu jävlar blir det nya tag vilket kommer resultera i mer träning, mindre dricka och inget snus. yeeha, så skoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0