weeeeiiiij!

Hemma från jobbet, gööött mos.. Har sprungit runt som en jävla tok alltså, shit vad folk vi hade i början. och då ska man upp och ner för den där förbannade irriterande jobbiga jävla trappan hela tiden för att servera och plocka disk och hämta disk och upp med glas, ner med glas, upp med tallrikar, ner med tallrikar.. ni fattar. motion iallafall ;)

imorn blire upp tidigt som fan, för ska packa å ha mig eftersom vi har firmafest imorn så ska till tova efter jobbet och duscha åså :) så måste ha med mig alla kläder å smink å allt.. menmen, sen blir det gratis alkohol, trevligt sällskap med god mat och liknande, kommer bli asroligt :) först ska vi käka på jobbet och sen bär det av till kollage, hoppas på en trevlig kväll!

Torsdag är min sista arbetsdag och som tur var så jobbar jag kväll. förhoppningsvis kommer bakfyllan ha släppt då, för bakis lär man vara.. kanske tur att det är sista arbetsdagen ;P haha. aja, nu ska jag göra något vettigt här, vilket betyder läsa min bok. hoho! sov gott, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0