totally fucking dead

Igår skulle vi som ut och dricka lite öl, slutade med shots och grogg och idag har man verkligen mått toppen..! not. mådde som bra hela dagen, men började jobba fem och där kring sju blev jag sjukt jävla farligt bakis alltså. ska fan aldrig mer dricka öl nu alltså, nu blir det lugna gatan.

Ja, jag har då sjungt kareoke igår, big big girl, jag och johan, jävlat kungarna ;) haha. nä men det var en grym kväll, tack mina små pinglor för en rolig kväll :)

Imorn är jag leeedig och då ska jag ut till vaxholm och kolla läget på mitt nästa jobb som börjar i november. ska bli nice att få se hur det ser ut och förhoppningsvis så får jag hjälp dit med jensa. annars kan det bli trubbel för att hitta dit, det kan jag lova alltså..

BIANCO, var finns du skitskoaffääär? serri, har köpt ett par skor där som jag ska lämna igen, och då jag går till butiken inne på soak så är den nerlagd, vilket hela nedreplan på soak nu är. it sucks!! sen har jag letat överallt efter en annan biancoaffär, men det finns ju typ bara en i Stockholm tydligen, för jag hittar då fan bara alla andra skoaffärer vilket gör mig grymt irriterad. så imorn blire att leta bianco igen.

nää, nu ska jag duscha, borsta tänderna och ta mig en häärlig snus och sen läsa min kära bok för att sen somna in och sova så länge jag vill ;) ciao

Kommentarer
Postat av: Emeli

ingen snus!! ; )

2009-09-10 @ 09:12:08
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0