stressaaa

Idag har jag sovit till tolv, skönt som fan. sen har jag packat ihop 2/3 av mitt liv. efter det dök joanna upp och vi gick till hagaparken och har varit ute och traskat och kört lite höga knän i gräset ;P haha. Var ändå ute 1,5 timmar, riktigt skönt, men nu behöver jag min dagliga kaffedos känner jag..

Då jag kom hem ringde hasse och sa att jag har en timme på mig att dra med all min packning till Lindbäcks kontor här i stockholm så jag får hem min packning.. stress, alltid denna stress. så jag får ta taxi helt enkelt, för det är en bra bit dit och jag har inte lätta väskor, det kan jag lova! men jag ska tvinga joanna att hjälpa mig bära, annars går det fan inte. nääää, ska ta och ringa taxi stockholm, sen blir det en kopp kaffe.

Efter denna jävla stresskit så ska vi gå å sola i ett sånt här ståsolarium, måste ju grunda lite nu innan resan på lördag ;)

Nu har jag tre arbetsdagar kvar och en firmafest, sen e det byyebye muggen och hello arbetslösheten! eller "mellan två jobb".. har ju faktiskt jobb i november, men till dess nada. ska försöka extrajobba hemma dock så jag har lite pengar iallafall, måste spara till thailandsresan så man har något att leva för där borta :) guuud vad jag längtaaaaaar!! hoho! aja, nu ska jag skynda mig iväg, tjiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0