Firmafesten

Först jobbade jag, Tova och Jannis till baki nio, långpanna weeeij :) Hade massors med folk, men det gick superduperbra ändå. Sen drog vi till Tova och duscha å sen tillbaka till jobbet paryklara och humöret på topp :)

På jobbet hade dom dukat upp och fixat fram käk å grejer, skaldjur och pajer, riktigt gott, tummen upp till köket! Sen satt vi där å surra och skålade ett tag och efter det bar det av till village, inte collage som jag sagt innan.. haha!

där bjöds det på skumpa och vi hade ett bokat bord, inte helt fel ;) blev lite drinkar också på det, menmen. där dansade vi och hade roligt och sen drog jag hem.

Tyvärr har jag inte kabeln från kamera till dator så kan inte lägga upp bilder förän jag kommer till p-town, menmen what to do?


Snart ska jag till jobbet, sista arbetsdagen nu. ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha så jäkla kul nu i Portugal! Ta hand om Tina nu, hon jobbar hårt ;) Och festa och ha skoj, det är ni värda: era hårt-jobbande Marklunds systrar! =)



Kram på dig!!

2009-09-24 @ 18:59:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0