Magiska tider

Helgen var magisk, riktigt jävla rolig alltså :) Fredagen var jag, Ida och Jenny hos Elin och vi alla bakade lussebullar :) riktigt mumsigt värre! det barka lite där ett tag och vi gjorde typ djur och lite därtill, men riktigt roligt :) efter det drog jag till therese där vi lattjade lite och så sov ja där för både hon och jag började jobba sju!

Lördagen började med jobb 7-16 på lyktan, sen drog vi till elin bergwall och badade jacuzziiiii, wiho :) magiska tider med badtunna, cigg och cider ute i kalla norrlandsvädret :) Sen drog vi till Ida där vi käka tacos ett gäng, var riktigt roligt faktiskt :) Kalles blev utgången och sen efterfest ett gäng hos Pg :)

Igår var en händelserik dag må jag säga. tina plocka upp mig så drog vi till hon så fick ja fräscha till mig. sen for vi å kika på mammas lägga som dom ska flytta in i, den e ändå snart klar ser det ut som, men vad vet jag, ska ju dit hissar å allt men :P Sen halv två drog vi till farmor för våfflor, halv tre till bion och såg en grym rulle: 2012. sen hem å käka lasagne och till therese för en rulle ,snnaaaarrrkkk. däcka typ av matthet då jag kom hem!

Idag ska jag vara med lillasyster amanda hela dagen och hela kvällen, har inte hunnit vara med hon så mycket nu när jag varit hemma så vi ska ha oss en heldag. efter det så blir det packning inför stockholm för heela slanten :)

ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0