massa måsten..

Jag måste fixa ett minneskort till min kamera och kirra hit sladden till jäveln med innan filippinerna, ja menar, en kamera måste ju fan med, de e ju jävligt tydligt :-) står nu på jobbet, har stått här en halvtimme i baren, 9 gäster, sålt två mariestad.. väldigt givande. får lyssna på bra musik iallafall :-) de e ju ett plus i kanten.

Imorgon blir det att dra in till city för att fixa ett visum, man får tydligen bara vistas i landet 21 dagar utan visum, så det är ett måste, eftersom vi ska vara där typ två månader.

Jag läser dock lite här och var att det är regnperiod i filippinerna nu? men på vissa sidor står det att den slutar i september. och vissa sidor står det att dom egentligen inte har en speciell regnperiod, att det är ostabilt, man kan aldrig säga om det blir bra eller dåligt väder. skumt.nu

JAG MÅSTE HA ETT JOBB I JANUARI! whats up with that?? fixa&trixa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0