en öl e man väl värd..

.. efter att ha städat hela lägenheten på grisigheter? jag har torkat på alla ställen som går nu, hoho. de e så reent :-) eller okej, inte så rent som det skulle kunna bli.. men dammtorkat e det tillochmed under diskstället!

Nu ska jag iallafall ÄNTLIGEN hämta min mobilladdare!!!!!!!! gud som jag har längtat efter min kära ägodel :-)
Jag har kommit på en smart sak.. jag ska skaffa senilsnöre till min telefon så jag inte tappar bort den.. eller fästa den i en sånhär hållare för liftkort och spänna fast i jackan/byxan! låter väl som en bra investering för mig.. eller? :-)

Nu ska jag iallfall in till stan och träffa elin som entrat storstan, ta en öl eller två på kellys och må bra! tjingaling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0