weeeeij

Snart är min mamma här och då ska vi ta oss en häärlig prommis till stan för att luncha och efter det blir det att boka tatueringstid hos fredde :) naaajs!

det var något mer jag skulle göra på stan också men jag kommer verkligen inte ihåg vad fan det var för nå.. hatar såna blackouts. menmen. what to do. Jag har för övrigt inte fått igång min dator. eller rättare sagt internet till datorn, för datorn går igång. så får fortsätta låna andras datorer och ni får fortsätta läsa en blogg utan bilder.

Jag är sjukt uttråkad nu, kan bara hojna komma nån gång? hungrig e jag också, vilket jag varit i typ två timmar nu.. men mor kära mor är i hemmings å klipper vovven, så jag får snällt vänta på hennes sällskap. det blir köttsoppa ikväll hos mamma min, gööööött som fan ;)

ja.. om man skulle ta sig en cigg och sen fortsätta facebooka till mamma kära mamma kommer.. tror det. 

TJINGALIING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0