oooops..!

skulle äta lunch med jenny 13.00, vaknade nu en timme senare med slut ström på telefonen och ingen tillgång till en laddare. wellwell, prommis snart då till stan så ja tar mig hemåt :P

Har slutat snusa förövrigt. tror inte jag har nämnt det än. hoho, e så duktig ;P men röker ju då lite ibland åså.. men snart blire sluta med det också.

Sen har jag dragit på mig värsta förkylningen i portugal som vägrar ge sig. hujja.. lite less att hosta sönder halsen nu faktiskt.

Nu ska jag hem till min dator och få igång internethelvetet, det SKA gå så jag kan lägga upp mina förbannade bilder. ciao

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så duktig som lyckas sluta snusa! =) Hoppas det håller i sig! =)



Kraaaam!

2009-10-12 @ 15:37:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag vill bara tacka dig för att du smittat mig också Sanna! Du är verkligen världens bästa kompis! JAG LOVAR!;) Haha;)

2009-10-12 @ 16:09:01
URL: http://thereselundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0