duktig flicka

Igår blev det bio med jenny, såg flickan som lekte med elden, var fan bra alltså, men observera att den inte är lika bra som boken, så boken är därmed läsvärd som fan :) Efter det drog vi förbi runar och satt där typ en timme å såg greys anatomy medans dom spela poker sen blev vi less. jag drog till therese och planen var skräckfilm ;D
Slutade med att vi såg på komediserier och skrattade, sen halvsov vi till skräckfilmen och bestämde att se den en annan dag ;P

Igår var jag dock duktig, lämnade igen en klänning som krymt i tvätten (tror det e första gången jag klagat på ett plagg..), jag fixade min klocka som gått sönder och jag klippte mig. mycket gjort där. Idag skickade jag iväg mina a-kassa papper, också duktigt gjort! ett år senare typ dock men.. bättre sent än aldrig! nu blir jag äntligen medlem ;P haha.. hade jag bara skickat för ett år sen så hade jag ju fan haft betalt nu. tydligen är jag expert på att vara efterklok.


Idag blir det att ta en prommis med mamma till moster för en middag, blir härligt och garanterat gott som fan :) 

får tyvärr inte igång internet på min dator än, men ska försöka åter igen så förhoppingsvis kommer det roliga bilder snart ;) bildtorka.. hohoho

wellwell, om man skulle ta å göra lite nytta nu då.. tvätta kanske? :) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0