MYYYS

Ikväll har vi bara mysit på med allt från Hot Rod till skräckisen Paranormal activity och sex and the city :) Jag har hursomhellst varit med Jenny och Sanna Öhman, härliga babes alltså ;)

Jag och Sanna grät i en scen i skräckisen, galet läskig alltså..!

Jag har inte varit hemma på aslänge, därför har jag inte skrivit något, har inte orkat sitta på andras datorer. men nu sitter jag hursomhellst på jennys dator och skriver, hoho.

Helgen har varit rolig, har varit fest och utklädnad. Fredagen jobbade jag och Ida på svalssons firmafest i öjebyn där vi skulle vara utklädda som rockabilly. Riktigt roligt, en gammal biograf hade dom hittat vars allt från tavlor, bord och musik gick i femtiotals-stuket. dom hade liveband som spelade musik och vi serverade lyktans burgare och dansade oss fram i lokalen i våra klackar och röda läppar! haha. :)
Efter jobbet drog vi till Damir på förfest sen begav vi oss till statt. Efterfest på det och sen lite sömn.
Lördagen var vi först bara hos jenny och åt burgare innan vi sen drog runt land och rike för att hitta utklädnadskläder till vårt rocktema lördagen. vi skyndade oss så gått det gick, men var fan it klara förän typ halv sju. då drog vi till Ida och rockade loss, firade gömman taavola och tatuerade oss med spritpennor. tro mig, det sitter fortfarande kvar.
Var iallafall en händelserik och grymt rolig helg ;)

Nu ska jag fortsätta mysa med gömman Jenny och se sex and the city. hon e nyduschad och luktar gott till skillnad från mig, för jag ska duscha imorn.. hihi ;) så ska kramas så kanske jag också luktar gott sen ;) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0