hej ågren..

Fyfan vad jag har ångest nu alltså, vet inte riktigt vars jag ska ta vägen men.. hujjaaaa, helvetesjävlaliv.

Jag har absolut inga pengar, har räknat ut så jag ska klara mig precis nu med dom pengar jag har och alla satans utgifter, som hyra, tunnelbanekort och liknande och GISSA vad som dyker ner i brevlådan? en räkning från a-kassan för tre månader. dom har antagligen glömt skicka eller nå jävla skit för nu kom det för tre månader och det ska bara vara en månad. bajsliv. 1320 kr som jag inte har. kul.

sen ska ja packa och städa och jag vet inte ens vad jag ska packa eller vars jag ska börja. ÄR SÅ LESS. och sen ska man ju hinna träffa alla underbara vänner innan man drar också, jag vet inte hur jag ska hinna, men det är ett måste :) får väl vara vaken och packa å städa hela natten och eventuellt typ skaffa sig ett nattjobb innan helvetetttttt. aja. skitsamma, allt löser sig tillslut.. längtar trots allt till stockholm, kommer bli grymt.

GE EN FATTIG PENGAR, TACK.

Gud, att allt ska kosta och att man ska vara så beroende av papperslappar..

aja. ses i stockholm i helgen mina vänner, var beredd på billiga hak som gröne jägarn, där ölen går på 19 kr ;) haha! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0