fix&trix

Ikväll har jag & Lina gått till Ida där vi har haft lite salongstid ;) Jag har klippt Ida och Lina och jag, Klara, & Ida har färgat hår och blocka och färgat ögonbrynen också :) Joanna kom förbi och var lite social ett tag och vi har surrat om allt och lite till, pratat om Idas kända lyktstolpefylla och lite sånt, haha ;) magiskt.

Nu har klara precis kört hem mig och jag ska försöka få mig lite sömn eftersom jag ska köra till lule kvart över åtta imorn för att Ida och Emeli ska till stockolmo.

Har slutat röka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stort av mig. har inte rökt sen i lördags, e gaaaalet jobbigt, men nu e det slut med snus och cigg. fast kommer aldrig sluta feströka, så ja längtar redan till festen på lördag, för då får jag mina bloss ;) hoho. Jag fick nikotintugg av min kära far idag eftersom han tyckte så synd om mig och min abstinens efter nikotin.

aja, tjingaliiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0