roligt liv alltså

Jag har absolut ingenting att skriva om, det enda jag gör är att jobba. weeij.

Kan väl berätta om förrgår.. vi drack öl i jensa och doms egna bar som dom "designat" heeelt själva, ett litet spektakel i sig :) sen sov jag, bella och mathias i en trång säng och sparka varandra hela natten, eftersom han inte tog sig hem. dagen efter går det rykten över hela kastellet att vi haft trekant/ jag och han har haft sex/ han och bella har haft sex, det beror lite på vem man frågar.. haha. livet är allt bra roligt. var irri igår för alla snacka bakom ryggen på en i servisen, jävla kackelhönor. menmen, :) det var lite roligt.

nu ska jag sminka mig och sen.. ja gissa. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0